Niezależnie od tego, czy pomysł na biznes pielęgnujesz w swojej głowie od dawna, czy też przyśnił ci się znienacka poprzedniej nocy, warto przed próbą jego realizacji sprawdzić, czy jest to coś, co ma szansę na rynku.

Generalnie, zanim otworzysz działalność gospodarczą, musisz przemyśleć kilka kwestii, które będą miały kluczowe znaczenie dla jej powodzenia. Jakie to kwestie? Między innymi: rodzaj usługi/towaru, klienci, marketing. Powinieneś również znać i wziąć pod uwagę uwarunkowania lokalnego rynku i lokalnej społeczności. Na szczęście nie musisz się na tym wszystkim znać osobiście. „Smaki biznesu” pomogą ci w analizie i zaplanowaniu tych wszystkich elementów w odniesieniu do twojego pomysłu. W jaki sposób?

⇒ Po pierwsze udostępniamy ci na tej stronie szczegółowe informacje na temat oceny szans rynkowych pomysłu oraz materiały, które pomogą ci samodzielnie przeanalizować twój pomysł pod względem jego szans na rynku. Dowiesz się z nich, na jakie kategorie można podzielić pomysły na biznes i sprawdzisz, do jakiej kategorii należy twój pomysł i co się z tym wiąże. Poza tym zestaw zaproponowanych przez nas ćwiczeń pomoże ci doprecyzować w wielu aspektach swój pomysł na biznes (oferta, klienci – dotarcie do nich i ich potrzeby, konkurencja, sprzedaż, polityka cenowa), a w konsekwencji lepiej przygotować się do otwarcia działalności.

⇒ Po drugie, możesz umówić się na indywidualne godzinne spotkanie z naszym doradcą. Podobnie jak w przypadku diagnozy kompetencji, tutaj także warto najpierw skorzystać z materiałów udostępnionych na niniejszej stronie, a potem dopiero zgłosić się do doradcy. Samodzielnie wykonane zadania będą stanowiły świetny punkt wyjścia do rozmowy z doradcą, który sprawdzi, w jakim stopniu sprecyzowałeś już swój pomysł, pomoże znaleźć elementy wymagające dopracowania, podpowie jak go zmodyfikować oraz pomoże zaplanować działania marketingowe tak, by szanse na powodzenie były jak największe.

Aby skorzystać z pomocy doradcy, wystarczy zadzwonić do nas i umówić się na spotkanie w dogodnym dla siebie terminie i miejscu (nie musi być to siedziba Smaków, warsztat doradcy jest mobilny).