Czasem przychodzi do głowy pomysł na biznes albo pojawia się chęć, by być samemu sobie szefem i uniezależnić się od humorów pracodawców. W praktyce oznacza to założenie własnej firmy i zyskanie miana przedsiębiorcy. Jednak skąd mieć pewność, że jest się urodzonym rekinem biznesu? I czy tylko tacy mają szansę na przedsiębiorczy sukces? Wątpliwości może być więcej – choćby taka, czy pomysł, sam w sobie ciekawy, sprawdzi się na lokalnym rynku. Każda firma żyje przecież dzięki klientom. Często pojawia się też kwestia fundamentalna: żeby rozpocząć działalność, trzeba mieć jakieś fundusze na start – skąd je wziąć, jeśli wygrana w totka uparcie nie przychodzi?

Jeśli takie lub podobne myśli chodzą Ci po głowie, zajrzyj do menu, które przygotowaliśmy dla tych, którzy chcieliby poznać smak własnego biznesu:

diagnoza kompetencji przedsiębiorcy

ocena szans rynkowych pomysłu

wybór źródła finansowania

biblioteka młodego przedsiębiorcy