Nie każdy, kto chce być przedsiębiorczy, musi prowadzić firmę. Przedsiębiorczość ma szersze znaczenie – można powiedzieć, że to umiejętności korzystnego sprzedawania. Sprzedawania towarów i usług, ale również wiedzy, umiejętności, pomysłów itd. A dlaczego korzystnego? Bo sprzedać to jedno, ale odpowiednio na tym zyskać – to dopiero sztuka. A zatem prowadzenie własnej firmy to tylko jedna z możliwości wykazania się przedsiębiorczością. Korzystnie sprzedawać można również usługi czy towary w imieniu swojego pracodawcy albo na rozmowie kwalifikacyjnej swoje kompetencje i wiedzę. Na byciu przedsiębiorczym można zyskać nie tylko pieniądze czy wymarzoną pracę, ale także zbudować świadomość własnej wartości albo nauczyć się podejmować ryzyko.

Zapoznaj się z pozycjami menu „Smaków biznesu”, które przygotowaliśmy dla tych, którzy chcą poznać smak przedsiębiorczości:

zajęcia grupowe w szkołach

spotkania indywidualne

poradnik dla tych, którzy nie chcą mieć firmy

promocja wiedzy o rynku pracy